PW

Är hemmkommen efter en riktigt långpromenad med hundsingen och Lova. Kaffet är klart och detta kan vara den bästa stunden på dagen, hund rastad, jag fått motion, Lova har sovit... alla är nöjda o glada!

Jag försöker att promenara så mycket som möjligt. Alltid lika kul att mäta rundorna med GPSen i mobilen. Brukar bli 8-10 km per gång. Ja jag är väldigt ambitiös nu ja, men snart är vintern här och då vet jag att jag inte kommer kunna gå som jag gör nu. Liksom lycka till att dra vagnen på skogsstigar då.. haha.

Alla gravidkilon är nu borta. Jag måste få skryta lite om det. Miraklet är att amma, motionera och äta enligt LCHF och ha ett riktigt stort "jävlaranamma". Tjoff sa det så vart jag t j u g o f e m kilo lättare, sjukt egentligen..=) O vågen fortsätter att ticka neråt... thank you!

Vackert ute!


Kommentarer
camilla strand

Bra jobbat Maria! Du är målmedveten - så du kommer se dina drömmar gå i uppfyllelse även gällande häst och hus;)



kram Camilla

2011-10-25 21:53:20
URL: http://www.wbyc.se
Ida

Men herregud vilka söta ORANGEA ögonbryn Lova har på bilden. Så gulligt!

2011-10-25 22:58:03
URL: http://thejodas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback