Happy Valentine=)

Alla hjärtansdag. Då passade vi på att åka ner på stan och kika på Vikinga rännet. Det första jag gjorde var att kliva i en snödriva på isen. Isen där var så mjuk att hela min dojja blev isblöt.. mutter mutter=/ Nåväl en mysig förmiddag med salladslunch på Bästa Valvet=)
Sen har jag bara soffpotatisat i soffan. Tittat på Glamourama på tv3 Play. Mkt underhållande=)

Jag o Nicke har kommit på en sån jäkla bra idé. O det vore kul om det skulle kunna bli så.. vem vet???

Byw så var jag ute och joggade i snön imorse. Jisses vad tungt. Min kondition är som bortblåst och snön gjorde inte saken bättre.. Men nu är jag på gång iallfall. Det tar ju en 3-4 veckor att få upp flåset. Måste komma iform till sommaren. Verkligen!

Musik är ett måste när jag motionerar. Min nya mobil är grym! Värsta bra öropropparna också. Den här lyssnade jag på:




Jason Derulo- Whatcha say

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback