v i d s j ö n

Jag och tjejerna har spenderat helgen på landet med min pappa som fyllt år och mina systrar. Alltså barnens morfar och mostrar ja ´o Martin var också med.

Sol, grillat, tårta,smuttat champagne, mygg, kvällspromenad, Mello, fotboll, fotografering, Karlsson shopping- summerar helgen bra tycker jag=) Vi har haft det superbra!

Vi var hemma i god tid idag för att hinna röjja ur väskorna, tvätta och dona för en sväng ut till stallet med en varm ritt på banan. Lova sov som en ängel så det gick utmärkt att grejja det själv med barnen med. sedan for vi och hämtade hem Nicke från Arlanda!

Ä l s k a r  a t t  k u n n a   v a r a  u t e    h e l a   d a g a r n a  i  S o L e N !
Fin kvällssol och vy över sjön från TVsoffan


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback