g o o d i e

En dag i min smak!
Sol (ett tag iallfall)
Lek och bus med kusin Anton hemma hos barnens gammelmomma. Där vart vi bortskämda med så mycket gott att äta, så mysigt som vanligt. tack ♥

******

På kvällskvisten var jag och Lova i stallet. Kingen hade stått inne hela dagen för att han skulle skos, för hagarna är l e r ig a . Han hade myror i brallan efter en dag inne..! Så när Lova somnade för natten i vagnen tog jag ut Mister på longering på ridbanan. Pigg som en lärka. Jag brukar inte longerar mer än en 25-30 minuter men han var så pigg att det hela tog nog 40 min iallfall innan började slappna av och frusta. Efter det var det hans tur i köordningen att få nya skor. Han valde dansskor av hovslagaren=)

Bilder från dagen!




Kommentarer
Petra

Sv; Ja jag har importerat henne från Holland, hon kom till mig i somras :)

2012-03-16 06:15:23
URL: http://pejobe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback