K a k f a t


Alltså jag kan inte sluta tänka på att jag snart börjar jobba. 1 augusti börjar jag! Det är med spänning jag tänker på det, men också sorg. Att inte få gå hemma och skrota med mina fina flickor om dagarna. Tur att pappa Niclas iallfall kommer vara hemma med dom hela höstterminen =P

Jag hade tänkt äta frukost, eller iallfall dricka morgonkaffet ute på baksidan imorse- men det är för kyligt. Märkligt att det liksom inte blir så där sommarvarmt fast att det är juni... well well. Annars är det nästan sommar ändå. Ridskoleterminen är slut för denna gång, det är liksom det konkretaste sommartecknet för mig iallfall att stallet sakterligen tömms på hästar för sommarbete.

Lova har invigt sina nya sandaler idag. Tänk att en 11 månaders liten tjej kan vara så stolt över ett par skor, hon har suttit och pillat med sitt lilla pekfinger på kardborren hur mycket som helst idag, och beundrat dom, liksom kikat ner på fossingarna och pekat=P så söt=)  Bild får komma imorgon på dom=P


Detta kokosbollsfat tog jag med till avslutningsfikat idag. Rullade ihop dom som en galning, stressbakning- check!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback