s o m m a r b e t e

Jag och Lova promenerade bort till stallet för fix med Steeling idag. Perfekt, Lova sov hela tiden.

Sedan promenerade vi bort till unghästarna för jag passar DP i en vecka nu när Victoria och Martin är på semester i Kroatien. Fina unghästarna kom nyfiket fram. DP slängde upp huvudet på min axel och pussades som den mysfarbrorn alltid gör. Janu var superglad att få besök och svansade efter mig hela tiden. De verkar ha lugnat sig i flocken för det har vart full rulle där, de har inte haft tid att ta emot besök så där i hagen utan har bara jönsat runt när min syrra vart där haha
- men idag var de lugna och nyfikna=)

Lova var undertiden med N & T, så no worries=P

Tuva och Nicke var och simmat under eftermiddagen. T är lite rädd för vatten men idag hade hon simmat och haft jätte kul. Ville dit imorgon igen, så då bådar det gott=) Fina Tuva!


Fina DP ♥ Tänk att om ett år har han påbörjat sin utbildning, kanske gått 3 årstestet. Spännande resa att följa unghästen!

Janu är en riktig linslus som ni märker..=)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback