N y a b l o g g a r

Jag har kommit fram till att jag ska starta två nya bloggar. Så kommer jag inte använda den här bloggen något mera. Även om den kommer att finnas kvar. Då tänkte jag mig att ha en hästblogg och en hemma blogg.
På hästbloggen kommer jag trycka in allt med hästarna och ridningen. I hemmabloggen kommer jag endast och endast skriva och fota det som berör hemmet och familjen men ändå sparsamt om barnen. Jag tycker inte om att exponera barnen i text så mycket, men jätte gärna i bilder istället! Hemmabloggen kommer typ att bli som en fotoblogg mer än att jag skriver så särskilt mycket. Ja vi får se hur det blir.

Jag måste bara återigen få hjälp med designerna. Blinkblink.

Och givetvis kommer jag länka ut nya adresserna härifrån när allt är klart så jag hoppas att alla läsare följer med=)=)

Lite så kommer det att bli framöver!


Kommentarer
victoria

jag hjälper dig med designerna som tack för att du passat dp :)

2012-06-18 11:42:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback