j u n i

Idag har jag joggat!
Så himla skönt!!

Jag har ju inte joggat sedan typ november, december nånting? Så idag var det dags i regnet. Sprang till DPs hage- 2km. Kollade till hästarna där. Sedan sprang jag till stallet- 2km. Tog in Steely för fix och mat. sedan sprang jag hem- 2km. Nemas problemas. Jag har ju försjuttsingen bra kondition av att powerwalkat med tung vagn i alla dessa hemmamånader=P Jippi!

Ska försöka springa tre dagar i veckan typ 4-6 km. Kuuuul. Älskar utmaningar av alla dess slag. Även fysiska! (förutom simmning då haha)

Kusin Anton har vart här idag och grannen Ida. Älskar sommaren när barnen kan leka inne och ute precis som de vill. Jätte mysigt med småkompisarna här♥

Å imorgon är det dags för avslutningsmiddag på mitt gamla jobb. Ska bli så kul att träffa mina fina kollegor. Jag riktigt längtar!!!! Yey!

Här har vi en tjej som kommer att gå inom mycket kort(?), jag gissar inom 2-3 veckor,
får se då om jag har rätt=P

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback