-3

Startade dagen med en långpromenad efter att jag lämnat Tuva på f-skolan. Ush hade ingen lust alls. Men det är då tur att jag har jycken som sitter med trånade ögon. Då spelar det ingen roll att jag hade ont i huvudet. Vi kom ut och vi gick en timme.

På vägen hem från f-skolan senare nördade jag mig med kameran. Tuva tyckte att jag var för mycket haha! Hon blev irriterad på att jag stannade och fotade allt, ja ni ser själva the-look-of-her-face..=)

Kvällen spenderades i ett kallt stall. Lite jobb och lite ridning. Ridning i mörker, lite lätt blåst och några minus, med pannlampa som ger långa kastskuggor som blir jätte läskiga så hästen hoppar och far med isigt underlag under snön- mjaaa det var sisådär, men det var det alternativ som fanns hehe =)


Kommentarer
godmother

Söta söta Tuvis <3 min favvo tjej alla kategorier!

2012-01-25 10:27:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback