s t o r s t ä d

Jag har ägnat dagen att storstäda. Så slipper vi syssla med sådant i helgen. Det är väldigt befriande att se förvandlingen av kaos till doftande rent och städat! Jag har vart så där ambitiös och dammtorkat alla ytor och hantag, torkat och rensat kylen, torkat lister och lampskärmar, tvätta stolsdynor och mattan i köket, sköjt blommor och växter och ändrat om lite. Avslutade med att dammsuga och skura golven. Snälla underbara Tuva hjälper mig som tur är. För lillasyster Lova har tjonkig mage och kan inte sova.. hmm.. stackars lilla=/



Snart ska jag till  stallet och ge SD en rejäl ryktning och smörja upp träns, förbygel och sadel. Tjohepp!

Kommentarer
Linnea- Ebbas mamma ♥

Vad duktiga ni är! Hemma borde det också städas :S



Tack snälla, jag trivs jätte bra i frisyren :)

KRAM

2012-02-05 14:53:18
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback