L o v a S i g n e

Idag har vi haft en fantastiskt underbar dag med dop för vår lilla Lova!

Å som vi kämpat med allt- och å så mycket värdefull hjälp vi fått, med tårtor och bakverk, bära på Lova, fixa och trixa- för dagen idag var så fin och ja.. perfekt! Söta lilla kyrkan med den magiska atmosfären, alla fina vänner, släkt och familj som kommer fina och uppklädda för vår lilla Lovas skull, det betyder väldigt mycket för oss!

å å å  jag är bara så glad nu för det har vart så toppen hela dagen.

Världens största TACK för hjälpen vi fått inför dopet, och efter (städningen)- och alla underbart fina presenter.
J i s s e s  v i l k a  f i na   s a k e r  h o n  f å t t ! ! !

Tack och bock=)

Nu vilar vi på sofflocket, jag har värsa ont i fötterna efter att ha gått i klackar hela dagen...=P

Det fotades massa bilder under dagen, men jag har inte bilderna i min kamera, men här är några bilder jag hann ta innan iallfall=)


sneak peak på en av presenterna- så fiiin!!!, Tigers fina ögon får mig att gråta.. huu saknar honom..

mera bilder kommer later..=P


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback