september

Lyckliga jag som är ledig om dagarna!
Ja visserligen börjar jag snart plugga distans, en kurs som verkar super rolig. Och visserligen jobbar jag pytte lite. Men ändå- hemma mycket med mina fina!
Tacksam tacksam tacksam!

Idag började Tuva på förskolan igen så jag och Lova passade på att ta en riktig långis med Tiger. Vi gick så vi passerade stallet och passade då på att snicksnacka lite där. Tiger träffade en ny hundvän som hette Alfons. Tiger är ju inte riktigt klok så då är det tur att Maya fostrar honom, för inte fanken lyssnar han på mig inte.

Jag ägnade gårdagen till att hämta upp massa böcker på olika bibliotek. Asjobbigt att kajka runt land och rike för 4 böcker. Men det var det väl ändå värt rent pengamässigt=) Så nu ska jag börja läsa- specialpedagogik, riktigt kul=) 

 

   

.................................................................................
Dagens lchf lunch blev omelett med sallad och majonnäs
..................................................................................



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback