Höstpromenad

Tuva, Lova, Tiger och jag gick ut på en promenix i det sköna höstvädret idag. I löööv hösten! Jag hade massa mutgodisar till min monsterhund så jag slipper skämmas. Eftersom att jag fick skämmas häromdagen tappade jag självförtroendet alldeles för mycket. Men med godis blir han medgörlig. Thank God for that.

Tog en miljon bilder i skogen. Hunden i ena handen, vagnen i andra och kameran runt halsen. Yepp thats mee=O)
Vad mycket nördig engelska det blir när jag skriver nu för tiden.

Vi har även vart i stallet en sväng. Tiger och Maya rejsade gärnet i ridhuset. Tiger leker väldigt våldsamt med den lilla hunden. Man får liksom blundaxx/
Grannarna våra komförbi en sväng ikväll för lite snicksnack och kidsen lekte! Så nu har jag redogjort min dag punktligt.
Imorgon blir det dressyrträning på morgonkvisten. Me so Happy!!!

 

 













 

-----------------> Fotografen------------------------>


Kommentarer
Erika

Älskar dina bilder!

2011-09-17 08:24:50
URL: http://moggika.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback