Snart

Jag liksom typ alla längtar som en galning efter semester. Nedräkningen pågår..=) Jag vet ju dessutom att jag ska vara ledig till augusti nästa år så då är jag extra extra rastlös och längtar och längtar... till ledigheten! jag har en del projekt att ta tag i, sy ett spjälskydd blandannat=)

Men jag har ett underbart fint jobb så visst kommer jag att sakna det. Alla fina barn och kollegor! Lovat att hälsa på till höstterminen då "mina barn" börjat skolan=)

......

Nåväl. Jag har mycket funderingar kring framtiden. Så mycket jag vill! Jag har sökt till tre distanskurser inom specialpedagogik till ett nära Universitet här med start i höst. Hoppas jag kommer in- då tackar jag ja till en kurs. Då går jag ett steg till i en den riktning jag strävar åt=) Många drömmar snurrar i mig=)



Bilder från veckan=)






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback