Mors Dag

Blev glatt uppvaktad av min lilla fina familj tidigt imorse- med ett litet paket från PearlsforGirls♥

Ett jättefint armband! Tack snälla Nicke, Tuvis, Tiger och Bäbis=)



..................................................................................................................................


Nu ska jag planera 7 middagar framåt. Idétorka... Storhandling och ett litet möbelprojekt skall göras idag=)
Kommande vecka innehåller endast 3 arbetsdagar, liksom veckan därpå!!!! Wiiiiiiiii!!!!



    
TACK!!!


Kommentarer
Ida

Gud vilket fint armband. Tyckte väl att jag såg något som blingade till på din handled när vi sågs. Kram!

2011-05-31 15:22:59
Therese

Hej!



Jag letar efter sängkapppa och hittade till din blogg och såg den kappa du köpt i oktober förra året, och tycker att den är väldigt fin. Jag undrar vart du har köpt den? :) Tacksam om du skulle vilja maila mig. Ha det bra!



MVH

Therese

2011-05-31 22:57:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback