Klubbtävling

Godmorgon.
Här har vi försovit oss en aning, klockan ringde 07 men vi gick upp här alldeles nyligen. Nu ska vi ut och titta på klubbtävlingen i hoppning. Victoria och Hessan ska vara med. Tar med kameran också och ser om jag lyckas ta några bilder.

Igårkväll var vi över hos grannarna och åt grillat och jordgubbspaj. Tjejerna lekte och det var himlans mysigt=)

Nu ska jag och min onda hals dyka i kläderna för nu är det brååådis=)

Jag och Tuvis igårkväll. Barbamamma är här i gravidvecka numero 32/33


Kommentarer
Anonym

Visst är det kul att bli kallad diverse som gravid. Själv fick jag kommentaren "du ser ut som mumintrollen, det börjar här (axlarna)och man ser inte slutet..." :)

/ Ann

2011-05-25 22:44:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback