Möbler in och möbler ut

Hela huset sover här hemma. Det är bara jag vaken- helskumt när man ställt om klockan ju, hela dagen har rusat fram. Nåväl. Som vanligt har vi grejjsat med massor denna helg. Jag har sålt två möbler som bara har skrotat, den tredje möbeln far iväg här i veckan också. Skönt att rensa ut.
Vi har hunnit med en utflykt till Rosersberg igår i strålande sol med kusin Anton och pappa Robban. Tyvärr gick vår kamera sönder där på ett mystiskt vis, så nu har jag ingen kamera. SORGLIGT!!!

Igår sprang jag in en snabbis på PK loppisen. Jag hittade ett fult brunt skåp med dörrar. Den fula skåpet hade ändå en potensial att fungera i tjejernas rum. Så idag har jag målat två omgångar i blekblekrosa. Blir jätte fint! Bild kommer när jag har en kamera igen=/

Nu går jag in i vecka 25, och en underbar årstid börjar mullra i startgroparna. Vet ni vad? Igår i Rosersberg var hela marken i skogen full av små skott av vit och blåsippestjäkar. Snart slår dessa underbara ut!! Lycka!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback