Utedag

Idag har vi verkligen passat på att vara ute i det fina vädret=)
Jag gick med Tiger ner till Munkholmsbadet där Tuva och Nicke var. De tog bilen för att få med allt. Det var alldeles vindstilla och skinande sol. Vi hade med stormkök och pimpelgrejjer. Så när Y och S kom förbi på långfärdsskridskor hade vi varmkorven redo för en enkel lunch ihop. kul=)

Jag har även vart uppe i rena paniken på Euran. Målet var att köpa 2 st mammabyxor. And so I did så nu slipper jag eländet med att byxorna glider ner varje gång jag böjer mig framåt. Skönt!

Annars då? Jag har så in i vassen mycket t i d nu för tiden då jag inte rider längre. Får asmycket gjort. Lite skumt med ett ridbreak men i höst är jag redo igen efter några vändor i joggingspåret förstås=)

Denna underbara dag i bilder:

 


Tiger busade med Vilma idag=) O Tuvisen pimplade




Dom glada motionärerna, Sarah & Ylva =)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback