Storstädat

Oj så vi har rensat inne och ute i förrådet idag. Nu är det rensat och sorterat! Slängt massa också på tippen. Mitt på dan idag promerade vi till Björnkälla för korv grillning med Anto, Mia, Robban och Biggan. Mysigt avbrott i städkaoset.
Vi gjorde även det dunderjobbiga att byta sovrum ikväll. Jag höll på att skratta ihjäl mig när vi skulle baxa ut vår enorma sängstomme, sjukt stor sänggavel i en miniatyr lägenhet. kul vat det.... och ännu roligare när den var på plats, puh! Tuva är så glad för att hon får större rum och jag fick en stoooor kram ikväll för det "du är så snäll mamma, tack" sa hon♥♥

Ingen kamera i Björnkälla idag... Bilder på omöbleringen kommer när allt är HELT klart=)

vissa av oss möblerade om i högklackade plastskor haha!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback