Storhandlat

Skönt att ha hela veckans storhandling inköpt. Jag, Tuva och Nicke for runt som tomtar på Coop idag, gudomligt skönt med shop express då iallafall. OCH en massa vuxenpoäng till oss som har det kortet OCH har en planerad matsedel för veckan.

Har en nu hobby att prova laga maträtter jag aldrig gjort förr, så iveckan blir det räkcrepes och kallops som är så himla gott. Måtte det bli bra=)

Magen min är börjar bli ganska stor nu. Har fått en "krämpa" som jag inte överhuvudtaget upplevde med Tuvisgraviditeten. Två gånger kände jag det på jobbet idag iallafall. Får ringa och rådfråga med barnmorskan imorgon. Dock inget allvarligt men obehagligt när det gör ont=/
Annars mår jag prima.

Visst börjar tiden springa på lite? vår i luften idag, ansökan om påsk och sommarsemestern har kommit upp på jobbet. Fem månader av snö (ja sanning) börjar garanterat att lida mot sitt slut. Nästa år blir det ingen fjällen resa.. blä för snö. I sådant fall blir det till solen.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback