Massor av tulpaner

Ingen vidare uppdatering på bloggen nu för tiden. Men det ska det bli ändring på=)

Igår hade vi grannarna över med mat, Lets Dance (som är skittråkigt men shit vad Bollywood dansen var underhållande hahahaha), och med Tuva och Ida-lek =) Jätte trevligt var det=)
_____________________________________________________________________________________

Sicket väder vi vaknade upp till imorse. Jag passade på att ta en långis med Tiger med solglasögon-premiär. Vi har även hunnit vara i Tierptraketerna idag på husvisning för pappas intresse. Superfint var det och hoppas innerligt att de slår till=)

Nu sitter jag och laddar för att gå loss i vissa garderober. Extrem rensning väntas nästa helg med fokus på det förbannade förrådet. Idag tänkte jag bara börja storrensa här inne. Nästa helg ska vi även byta rum. Och jag ska passa på att sälja massa saker jag inte har användning av, bla annat ett skötbord(to big). O ta in bäbiskläderna för en genomgång också. Aaaaaaa det är långt kvar till juli men bäst att ta lite i taget så precis allt är klar när sommaren står på tröskeln. Och med allt menas vagnköp, bilbarnstol, monterat och bäddat spjälsängen, kläder och blöjer o rubb o stubb klart.

För övrigt är det en himlans fart på Lilla L nu för tiden. Hon gympar med benen morgon, middag och allra mest på kvällen. Bonk bonk i magen känns det. Hon fyller ju 21 veckor och börjar både kännas och synas (magen är stooor). O precis som Tuva är denna lilla tösa mest aktiv till kvällen.. hohooo hoppas jag dricker kaffe vid det laget igen=)


Våra fina grannar hade med sig både gotte och otroligt många tulpaner. Galet! tack!!!

Kommentarer
Cicci

Hej Maria, vill bara säga att du har en fantastiskt fin och trevlig blogg! Vackra bilder, trevlig läsning och du är en fena på heminredning! Så inspirerande!!! :-)



Kram från moster i Gbg...

2011-03-06 01:04:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback