Kvällens tankar

Imorgon byter jag ut thermobyxorna på jobbet till regnbyxor.
Vår?
Imorgon byter jag ut vinterkängorna på jobbet till gympisskor.
Bara därför snöar väl det imorgon?
Tredje kvällen på raken i ridhuset på ridskolan. Kul med ridelever o hästar=)
Nya gravidkläder i garderoben. Äntligen.
Sparkar mycket i magen så här på kvällen.
Får tillbaka liiite på skatten iallfall.
Ont i ryggen-ofta-numera. Skumt.
Har sovmorgon imorgon.
Måste hämta ut mitt nya körkort på posten.
Vecka 24.
Glad och längtar=)

...................................................................................................

Imorse när jag och Tuva gjorde oss iordning här hemma insisterade hon på att ha ett hårspänne i luggen. Sedan försvann hon in på sitt rum och grajjade med saxen och ett garnnystan. Sedan kom hon ut så här, med ett snöre fäst i hårspänet i luggen. Lilla älskade vännen ville se ut som Isadora i Gyllene Knorren. Åh så stolt hon var över detta! Jag var bara tvungen att ta ett kort framme på förskolan för det var så sött gjort tyckte jag.
Mammas Tjej!!!

mobilbild från förskolan


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback