Helg!

Vad underbart med fredag. Veckan har ju gått hur snabbt som helst. Idag har jag ju min "tidiga dag". Så jag och Tuva har passat på att storhandla och storstädat bilen som var sjukt skitig invändigt och utvändigt. Sedan har vi fått iväg skrot Volvon också. Och vi fick pengar för eländet också. För er som inte minns fick vi ju ett angenämt motorras förra våren på väg hem från Norrköping. Ja jistanes!!!

Himlans skönt med helg. Jag vet inta vad vi ska hitta på. Nästa helg kommer bli jätte skojsig men denna blir nog lugn. Ska upp till Loppisen och kika llite imorgon. Lägga ut lite möbel annonser på Blocket också.

Vi var ute på baksidan en stund idag jag Tuvisen och Tiger. Jag ÄLSKAR vår baksida! Murgrönan börjar ta sig efter långa vintern och gröna blad tittar nu fram. Tuva lekte med skottkärran, Tiger for runt med sina tennisbollar och jag satt väldigt bra där i solen och hade det alldeles för bra!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback