Colors

Appropå mitt tjat om barnrum. Ja det blev bra att byta rum och så. Och ja vi har ett väldigt vitt hem vilket jag älskar. Var ju helt inne på att ha denna enformiga färgskala i barnrummet också men.... det ser ju så förbaskat trist ut!! Jag är inte nöjd med hur det ser ut just nu. Därför bytte jag bort de vita gardinerna och den bruna mattan. Den fina och glada Rice mattan fick komma in igen=)
Filar på HUR det ska piffas till mera. Och färg är ett måste. Har fått inspiration hos Pink Friday denna afton. Jag säger bara pasteller!!!

Jag är så larvig men detta kan jag fnula och fundera på den löjlpotta jag är haha=) Ett färgglatt skåp och ett tillika litet klaffbord som skrivbord är jag på spaning på. Givetvis måste jag hitta det löjligt urbilligt på Blocket eller på någon loppis. Det är en sport!



Källor:
Bild 1
Bild 2
Bild 3 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback