Virkbok

Det är så himla kul att virka ska ni veta! Jag håller precis på att avsluta bäbisfilten. Och dte har gått bra, mycket lättare än vad jag trott! Så då klurar jag på nästa projekt och hittade den här boken på nätet som heter Virka Sött. Jag har nu beställt den och har jag tur kommer den på lådan idag! Då ska det virkas tårtor, tårtbitar, muffins, semlor, dammsugare och annat skoj! Längtar!!!

O det är inte alls så svårt som jag trodde. Bara man har tillgång till en bra grundbok där alla maskor tydligt visas och dator så kan man se filmer på Youtube till exempel hur man gör magiska ringar... Roligaste hobbyn!



Virka sött är titeln på Sandra Moréns första virkbok som kommer ut i handeln om någon vecka.

bild lånad härifrån

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback