v. 34 och 3 dagar

Just nu pressar det neråt i magen med en sådan kraft att jag inte vågar röra mig. Tänk om vattnet går då... och småvärker gör det också! Så har det vart till och från under dagarna den senaste tiden. Det känns som att jag är i en annan fas nu i graviditeten, massa små saker som gör att jag känner en
 f ö r ä n d r i n g . Det känns som att den här tösen strax kommer att vilja komma ut. Jag tror inte jag kommer passera 20 juli som gravid. Men jag kan ha mycket fel också men det är så som det känns iallfall. vi får se=)

Här är en bild från idag. Jag är nu gravid i vecka 34+3
Det är 46 dagar kvar till beräknad förlossning.

Har vart på apoteket idag och inhandlat bäbissaker. Nästa gång jag har vägarna förbi ett större apotek blir det inhandling till mig själv.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback