Häftpistolen

Jag fick ett ryck idag på eftermiddagen och började fixa i Tuvas rum. Möblerade om och gick loss med häftpickan. Nitade fast tyghjärtan på hennes skåpsdörrar, klädde om hennes stol, och det sjukaste av allt.. jag nitade fast hennes sänghimel med pickan rakt in i lufttrumman. Gick hur bra som helst haha=)

Jag har även med Tigers hjälp knatat runt i skogskanterna här och hittat rester från min kära moppe. Krossat tanklock med utpilld bensin, backspeglarna slängda på åkern, Tuvas gamla myggnät till vagnen hittade jag vid P-automaten, uppe på stigen mot stallet hittade jag en lapp jag skrivit på som legat i moppe sadeln samt vår handduk och locket till förvaringslådan... AHHH så jävla arg! Den ligger garanterat slängd här någonstans i krokarna... Jag kommer att hitta den så småningom... buhuuu

sänghimel

 

loppisstol och bord

 

hjärtan från Underbara Ting

vimplar och rosa loppisskåp

mårbacka pelargon


Kommentarer
Jejja

Nej, fy vad irriterande! Skulle fan slå ihjäl fanskapet som stulit er moppe om jag visste vem det var. Så respektlöst och sjukt! Obehagligt att veta att någon smugit omkring era husknutar. Synd att ni tog boven på bar gärning så att Tiger fått visa vad han går för...

2011-06-03 00:37:34
Frida

Fan va tråkigt med moppen, man blir riktigt jävla förbannad fast det inte va min moppe. Så tråkigt att man inte kan få ha sina saker ifred, man ska inte behöva kedja fast och låsa in allt man äger. Hoppas du får ut en ny moppe på försäkringen.

2011-06-03 19:51:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback