Sol, bad och god middag

Oäk vad det är boooring att vänta på  en bäbis som inte verkar vilja komma ut. Suck!

Så dagarna måste fyllas - annars blir jag knäpp!

Vi gick till badet idag med en fullpackad Brio Race vagn som vi använde som fordon till picknick korg, solstolen, hink och spade- tungt? svar JA. MensSuper skönt väl där att sitta på en fläktande strand och jag och Tuva byggde sandslott och gjorde vattenfall. Jag läste lite i min nya pocket också av Camilla Läckberg. Tuva var

Nicke hämtade oss med fina Tiger som fick bada lite avsides om stranden. Åh vad glad han var!!!

Sen drog jag och min kumpan Tuva och handlade. Hon vill ha en fin bikini och något att sitta på i vattnet=) Köpte även massa grönsaker och frukt för det är extra gott på sommaren.

Nu väntar vi på att den vegetariska lasagnen (nytt recept sen sist) ska bli klar.... gött!

tiger överlycklig efter att fått ett nytt och blodigt och gottigt märgben=)

 






Kommentarer
V

sv; mjo men känns inte så kul om den går sönder liksom...sen måste den vara i cob.

2011-07-08 09:43:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback