Jag vill ha

Fasen alla dessa hästbloggar jag läser dagligen ger ju en ridabstinens utan dess like! Men snart är ridskolan igen och Tuva ska börja rida! Å vad jag längtar att få leda henne när hon har någon av alla dessa underbara ridskoleponnysar som RRC har (och ja jag ska anstränga mig hårt att inte vara en jobbig mamma som lägger sig i och pressar sitt barn för hårt- bläää för dom- för det ska bara vara skoj att rida)
Jag har ju en crush på Dunder jag! Världens coolaste ponny som tror att ens fingrar är morötter och kan om det ser mysigt och inbjudande ut ibland lägga sig ner på ridbanan, Sååå underbart charmig liten herre med bara massa bus. Precis som en ponny ska va! Till exempel lägger han inte fokus på ensilagehöbalen som de har fritillgång till i hagen utan han springer helst runt och biter de andra hästarna i haserna o manken. han är en liten clown=)=) Fasen vi måste hälsa på den lilla korven idag tror jag!

Jag letar efter ett par snygga leggings att ha. Vill gärna ha extra extra långa så de inte hasar ner och ser korta ut- gud förbjude- och givetvis är det tjocka plånkan som man måste ta fram för att få andra mått en standard då men jösses vad fina dom är...

Veredus Duetto Minichaps

Veredus Duetto Minichaps

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback