19 dagar kvar

.. ja så är vi nere på 19 dagar kvar till BF. Jag är i vecka 38 och i månad 9. Jag har ringt förlossningen 3 gånger dennavecka (!!!!!). Men nej det är ingen bäbis på gång... än iallfall! Så jag kan ju aldrig veta när jag gjort mitt sista gravid-inlägg så jag passar på att lägga upp bilder på magen nu.

Drömmer vareviga natt att vattnet går nämligen=) Och när det väl händer är det jag som kommer jubla hela vägen in till förlossningen.. eller ja inte jubla kanske men  väldigt glad iallfall=)

Ja.. jag har ju ännu denna gång lyckas lägga på mig iallfall +20 kg, tänker aldrig ta reda på det exakta för jag vägrar ställa mig på vågen haha! Så jag känner mig så snygg- NOT! Men jag ska inte fokusera på det just nu, ovesäntligt i det stora sammanhanget. Fokus ligger på att allt går bra givetvis och att jag och bäbis landar mjukt väl hemma sedan. DET är viktigast=)

Uuuu vad nervös jag blev nu. =/
I skrivandets stund nu så hickar hon för fulla muggar inne i magen, boink, boink, boink, boink!


Kommentarer
Lisa

Du är ju jättefin ju!

2011-07-01 15:23:32
Linda S

Men Maria då, du är ju skitsnygg! :-)

2011-07-01 21:18:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback