Stallet

Vackert väder idag. SOL=)

Vi har storstädat, bäddat rent, skurat badrum, tvättat mattor och kuddöverdrag, åkt till tippen och lämnat bibbla böcker. Måste bara skryta lite för jag är så grymt effektiv ha ha ho ho=)

Åkte till stallet efter lunch jag Tuva o Tiger. Underbara stall. Underbara människor (Tack Jessica som mockat och Tack Malin, Pontus, Cissi för barnvaktandet när jag red. tack.) OCH undrebara hästar. Alexandra var pigg och glad.Red på tungt underlag på stora ridbanan. Ca 15 cm hård snö med skare. Men nemas problemas.. Alexandra dundrade fram ändå. Red knappt 30 min, rädd om benen ju=) Skrittade svettig och tittig häst på plogade vägar sen.

Nu ska vi baka muffins. Sen drar vi till M och P=)
Trevlig Kväll=)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback