Godmorgon lördag

Nu äter vi god frukost. Idag ska vi hinna med massor av göromål, bl a städa! Herrejösses när solen sken in igår, jag tycker vi har städat men solen gav en obehaglig sanning=/ Så snart ska jag börja storstäda. Röjjde i Tuvis rum igår- 3 hela säckar konkade jag ut. Massor av försmå kläder och trasiga leksaker och ännu mera saker som hon "vuxit ur" som får stå i förrådet som bäbis får ta om en två år sådär=) Vek om alla kläder snyggt och prydligt också. Älskar att ha ordning och rensade skåp...!! (dock ej förråd haha)

Igår var vi i Väsby simhall jag Tuva och Malin. Tuva har blivit mycket modigare, mysigt att avsluta veckan med bad=)


Gjorde ordning  ramen till Tuva igår med nya bilder. Gillar Vintage fotografier, ska hitta lite nya motiv som är mera för barn och sätta i ramen nästa gång jag är nere i Sigtuna- från Underbara Ting. Har ett notblad som bakgrund som jag fyndade på Loppis=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback