Den tolfte februari tjugohundraelva

Vilken härlig dag vi hade igår, så kul att träffa familj och vänner=) Tack för att ni kom och uppvaktade Tuva=)

Jag vågar mig inte på att tacka för de hon fick specifikt för då kommer jag glömma en massa så jag säger så här bara; TACK för de fina presenterna! Tack och Bock=)



Tuva ville så gärna ha en egen Hello Kitty tårta som kusin älva fick på sin fördelsedag. Sagt och gjort, vi fibblade ihop en ... men... jag får träna mera på att få den mer.. tja... saftigare haha=)

 


Kommentarer
Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Va kul att du hittade till min blogg, för då hittade jag till din och nu har jag plöjt igenom en massa inlägg här, hihi! Gillar =)

Du får gärna låna bilden, dock måste jag göra dig besviken för det är inte en Mondial utan en City Cross med City Korg, så chassit är också 'fel'.

Vi valde mellan denna och Mondial med det nya chassit som har punkteringsfria däck (som på detta), dock kunde det chassit inte levereras förrän vår bebis är någon månad gammal! Plus att vi kände att vit sittdel kanske inte var så praktiskt...

2011-02-13 16:58:37
URL: http://equilina.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback