Ultraljudet igår

Jag skulle blogga om ultraljudet igår men somnade visst med datorn i knät haha=)

Men allt gick jätte bra. Dock var det ju fruktansvärt snöväder och vägarna var blockerade här och var. Tog 2 timmar att köra in till KS. Jag drababdes av panikstress ett antal gånger när det är helt stilla på vägarna och man kommer INGENSTANS! Trodde jag skulle missa min tid men som jag sagt så många gånger att personalen på KS är underbara. Inga problem och bara glada miner=) Underbara människor=)
(Men jag kom faktiskt i tid, mot alla odds! Men ändå).

Jag fick reda på att min BM bokat in detta UL en vecka för tidigt vilket inte var bra. Hon trodde att hon inte skulle kunna se allt som hon måste se i ultraljudet så hon menade på att jag eventuellt skulle få en ny tid för det. men det visade sig att det inte behövdes. Jag är gravid i v 18 och det stämnde, fick beräknad förlossning framflyttad 2 dagar till den 20 juli. Shit!!! Jag ska föda barn i sommmar. Gulp=)!!!!

Så jag frågade försiktigt om det gick för sig att få reda på könet. Och det var inga problem. Jag var så säker även denna gång om att det var en pojke... men det är en liten flicka! Lyckan är vilketsom, flicka eller pojke. O vi är överlyckliga att det blir en tjej till=) Vi har redan ett par fina flicknamn vi fnular på. Vi får se vad det blir=)

Våran lilla tjej♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback