Trögt

Vissa dagar är fullgräddade med en massa tråk. Idag har det vart en sådan dag. Men jag ska inte grotta ner mig i det. Blir ju inte bättre att vara ett neggo. Tuva är fortfarande sjuk. Febern ligger runt 38,8 med hosta och huvudvärk. Imorgon skiftar jag och Nicke och jag stannar hemma med henne. Skönt att få rå om henne. Men visst är det ångestframkallande att meddela jobbet att man ska vabba?? Snart fyller Tuva 4 år. Har redan köpt lite presenter varav den (finsate) presenten ska jag hämta ut imorgon från posten. Beställt från www.systerlycklig.se =). Men för säkerhetsskull har paketet skickats till Ica i tjottahejti så det ska vara extra knöligt att hämta ut=/ suck=(

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback