Sweet Sunday

Vaknade tidigt imorse eftersom att jag somnade ofrivilligt tidigt igår MEN jag hann se igår Brolle igårkväll iallfall=)

Åkte tidigt till stallet imorse. Tänk att det numera är ljust strax efter 07 på mornarna nu, härligt!
Jag möttes av en rosa soluppgång, pigg och glad Alexandra som fick en skogsritt i nyfallen pudersnö. Shit vilken härlig ridtur!!!!!!

Hemma redan vid 9.30 då packade vi in oss efter en snabb dusch och drog ner till Sigtuna för att se de förbipasserande i Vikingarännet. Pimplade lite med barnen i kylan och fikade=)

Åkte hem när fötterna blev kalla.

Tuvisen har lekt med Kusinvitamin och jag har passat på att städa och ta långpromenad med Ti-gris.

Nu blir det slapp slapp i soffan resten av dagen. Trött!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback