Större rum

Tuva och lillasyster kommer att dela rum, och med min brilianta idé om att vi tar Tuvas nuvarande rum till sovrum (kommer bli supertrångt) och att Tuva och LS får ta det största rummet. Jag är i full färd att planera vad som behövs... en hensvik bokhylla från blocket, Beiga stjärnplädar från Newport/Sovtex, beige ryamatta från Rusta, så småningom ta in spjälsängen och bädda ordning (ingen brådska jag vet.. men längtan är ju så stor) o en TV till Tuva så mamma och pappa får se på morgonnyheterna=)

Jag tänker deras rum i milda och behagliga färger i vitt och beige med ljusrosa inslag t ex i förvaringslådor och prydnadskuddarna till sängarna=)

Förvaringsaskar Moln 3-set  - rosa i gruppen BABY & BARN / Förvaring hos HouseofHedda.com (FoFAskar3MolnRosa)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback