Snö igen

Så det vräker ner snö ikväll! När jag åkte från stallet för en stund sedan vågade jag inte svänga vänster i korsning med rädsla att fastna i plogvallen, så jag svängde höger och tänkte att jag skulle vända i nästa bostadsområde. Men tji fick jag. Där hade två bussar krockat och hela vägen var oframkomlig så jag fick lägga i backen och saxa runt. Hemma på gatan sedan körde jag fast när jag skulle lägga in pengar i parkeringsautomaten, tog en bra stund innan bilen sakta släppte greppet. Jag säger bara lycka till, till mig själv imorgon att komma ut på landsbygden odensala när jag ska jobba imorgon. jaja...=)

I övrigt:

* Jag är jätte täppt i näsan, har inget smaksinne=/
* En stor sten har lättat från mig idag. Sköööönt=)
* Imorgon är det ultraljud, pirrigt=)
* Imorgon ska vi fortsätta baka inför Tuvas födelsedag. Kul=)

Lite nytt i vardagsrummet kommer i bilder här. En ny Ektorp fåtölj och nya motiv i fotoramarna. PÅ min skatt Tuva såklart=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback