Jobbelijobb

Snart är det ny vecka. Dåbjuds det på fyraårskontroll för Tuva, husvisningar i Uppsala länet på lördag (nej vi ska inte flytta) och jag ska ordna årskort i simhallen så det kommer bli simbesök dit också.

Helgen har bara bestått av arbete för min del så jag är ganska nöjd att helgen är över. Mocka, sopa, fodra, leda hästar in och ut från hage, ta hand om ridskoleelever och rida... ja inga problem att somna ikväll inte=) Busiga hästar idag också dagen till ära, gick igenom eltråden i hagen, Manilla tog sig ut och skulle med ponnysarna ut imorse och Alice for rakt upp i luften som en månraket så jag tappade henne haha=)

Kul att Tuva, Nicke och Tiger kom ut en sväng och fikade med mig=)=)


Tuva tittade på Dinosurietåget på SVT play ikväll

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback