Jadåvardetfredagigen

Inte mycket bloggande i veckan men dagarna rusar förbi och jag är så kvällstrött=)

Lilla bäbisen har precis gympat benen och det har pockat lite i magen, små små sparkar kännde jag vagt=)

Idag ska jag ut och rida en trudilutt i ridhuset och pröva ett annat bett inför dressyrträningen imorgon. Sen ska jag hjälpa V med Hessan och fixa åt henne med. Sen vankas ett senare fredagsmys.

Imorgon är det lite partaj så jag måste ut och handla lite ditten och datten så jag ser ut som folk. Tona håret är tillexempel numero ett. Ska bli kul att bryta mitt llivsmönster just nu och göra något ANNAT. jisses... länge sen=)

Trevlig Helg=)

 

......................................................................................................................................................

Idag har Tuvis och jag haft våra fina grannar över. Tuva och Ida hade jätte kul. Länge sedan vi sågs, men idag blev det av=) Jag fick då en inspirations idé av dom, och det är att byta sovrum med Tuva. Vi tar lilla och hon får stora att dela med lillsyrran senare. Men jag funderar på att göra bytet redan snart ändå=) KUL och smart!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback