För exakt för 4 år sedan....

så var det 20 minuter tills vattnet skulle gå. Och när väl vattnet gick så åkte vi in till KS för en liten undersökning som inte visade någonting. Så vi åkte hem, tankade bilen- utifall att vi skulle åka in igen under natten. Stannade på statoil köpte ditt och datt. Och där i kassan fick jag en värk så jag höll på att smälla av. Hmmm tänkte jag, detta är bara öppningsstadiet och vi åker in tidigast imorgon bitti tänkte jag då vid tolvslaget på natten. Hemma sedan kom värkarna en hit en dit, jag klockade och de kom oregelbundet, korta värkar och ganska tätt inpå. Började bli lite fundersam då, ringde in till KS som inte hade någon större tid för mig och höll på att dividera om vart jag skulle för då var KS fullt. Och när jag stod där och pratade i telefonen med Ks kom värkarna väääldigt tätt och jag började undra hur iallsindar jag skulle kunna åka bil? Så nu vart det bråttom! In i bilen, mot Akademiska i Uppsala. Tack o lov som låg närmast=)

Sen gick allt så snabbt. Jag gick på mina ben rakt in till förlossningen. Det var dags på en gång(hur kunde jag gå, när jag var helt öppen, undrar jag än idag haha) Ingen smärtlindring hann jag få utan Tuvisen kom ut som en raket!

Tänk att det redan gått 4 år. Vår underbara fina Tuva! Åh vad vi älskar dig=)


I vardagsrummet ikväll.......

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback