S t o r m

Så äntligen har vi internet igen! Och min mobil har nät! Stormen tog mina ömma punkter!

Morgonen har rullat på i vanlig ordning här. Lova sover längst av alla. Sedan har vi hunnit väcka och mysa med henne. För att som vanligt få panik att klockan redan hunnit bli 9.30 och vi inte har klätt på oss. O då blir det lite shabbel om det. Röjja upp! Dammsuga! Ta en kaffe! Lova i gåstolen numera. Runt, fram och bakåt. Hon älskar det!

Snart ska vi ta en prommis runt i området så Tiger får komma ut ett tag också.

Snart nytt år med nya tag. 2012 innebär; fortsatta studier för mig, nytt jobb till mig?, Nicke pappaledig, Tuvas sista år på förskolan i höst...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback