Måndag innan jul

Helgen har vart stillsam. Iallfall lördagkvällen då Tuva sov hos sin farmor och farfar och Nicke var ute på julbord. Det var bara jag, Lova och Tiger hemma. Åhh det var så skönt! Jag stängde av TVn och vi gick ut och tog en promenad när det var mörkt och snöade. Himlans skönt. Sen somnade vi tidigt och vaknade utvilade på söndagen. En riktig lyx var det! (eftersom Lova fick feber av vaccinationen.. ehm... faktiskt jobbigt var det)

Jag har även ridit. På söndagen sällskapade Victoria med Janu. Inridningen går galant med denna stora Prins! Hästar har en otrolig förmåga att ge energi. Inte ta energi som vissa människor kan göra.
Hästar! Underbara varelser!

Jag och tjejerna hälsade på min mormor igår. Jejja plockade vi oxå upp på vägen dit. Helt underbart mysigt! Även spännande att nysta i frågor som jag och jenny undrat om. Vår morfar? Who is that man?? Denna hala man.... 

Snö! Idag är det snö ute!!

  

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback