Bakplanering

Sitter och fnular på vad vi ska baka här i veckan. Chokladbeskvier känns som en rejäl utmaning. Antingen blir det väl flipp eller flopp..=) Men eftersom att det är så himla gott måste jag iallfall prova! O lite annat gott måste vi ha till julen.

Klapparna ska inhandlas också. Måste ordna en barnvakt åt Tuva någon eftermiddag så vi kan sticka iväg till Stinsen eller nåt. Men inte denna vecka.

Fortfarande sjukstuga här. Tuva har dessutom fått allergireaktion utöver feber och halsont. Men nu är hon iallfall på bättringsvägen. Jag har även kommit till den värdefulla insikten att Lova endast kan sova i vagnen utomhus så här dagetid. Jag lovar att hon kan vara vaken och gnällig en HEL DAG om hon inte nattas i vagnen. Spelar ingen roll om hon somnar när jag går runt med henne inne. Hon vaknar inom en kvart iallfall. En riktig liten Skalman är vad hon är...=)


Kommentarer
Grahnskan

Beskvier!! Inte svårt men kladdigt!! Lycka till kram

2011-12-07 19:33:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback