Cake Pops och besök

Jag och Tuva snodde ihop supersmaskiga Cake Pops som vi hittade recept på hos Engla. Visste att det var super goda eftersom Ida hade med sånna godingar i midsommaras. Väl i eftermiddags kom min moster och fina dotter Olivia och min mormor på besök och då kom fikat väl till pass.

Tusen tack för att Ni kom och tack för fina presentar=)

Kvällen avslutades med powerwalk med min kumpan Linda runt Munkholmen- hann precis hem till Ernst¨, gosh vad fint han gör=)

Perfect Day

cake pops
Mini Cake pops

How To Do

1 paket Ballerina

3 msk Philadelphiaost 

100 g mjölkchoklad

Valfritt strössel

Grillpinnar

***Mixa ballerinakakor med Philadelfiaosten. Rulla smeten till små bollar, jag gjorde småsmå bollar. Ställ in bollarna i frysen en timme. Ta sedan ut bollarna och stick i en grillpinne i varje. Smält chokladen och pensla på bollarna och doppa sedan i strössel. In i frysen igen. Tas fram en kort stund innan servering.****



Lilla Lo kommer vara snyggast i stan


Kommentarer
Camilla Strand

Åh, tack! Det var verkligen jättemysigt att få träffa er!

Olivia och Tuva kom igång ordentligt också, så ni får väl komma över någon dag så de får fortsätta leka;)



Stor kram till er fina familj som vi tycker så mycket om! <3

2011-08-11 23:22:23
URL: http://www.wbyc.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback