Höstpromenad

Jag och Tuva har en räkna-ner-kalender tills Nicke kommer hem, jisses vad jag (och Tuva) saknar honom:S

Vi har vart ute och gått vår mysiga lilla skogsrunda idag. Det är så höstigt ute idag, blött och lite mörkt. Men det luktar så där gott i skogen nu, var jätte skönt att komma ut och bara ta det lungt.. inga tider att passa...=) Mysigt med höst!

Idag är det lugna puckar, Lova somnade väääääldigt sent igår efter att ha haft vääääldigt ont i sin lilla mage. Det är väl vad som kallas kolik. En otröstlig bäbis är obeskrivligt. Men det gick över och idag är hon sig lik igen. Det blir många koppar kaffe för den trötta mamman idag.

Idag börjar ridskolan och Tuvis ska på sitt "Hästis" idag. Mycket pirrigt..=) Jag är också glad att få komma ut till stallet idag, ska nog passa på att gå en sväng då barnen idag ska har teori i stallet=)

Höst pics från idag: (fotat i kamerans egna program lågdager. Älskar min kamera)








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback