Vagn

Förra veckan betsällde vi vagn. Ja det blev ju en del vagnar till Tuvis när hon var liten så denna gång vet jag exakt vad jag vill ha och vad jag inte vill ha.

Det har inte vart tal om någon annan vagn än en Emmaljunga denna gång. Modellen var också ganska självklar, en City Cross men jag fick världens panik (jag vet att jag är en tönt) när jag såg visningsexemplaret i affären. Det helsvarta var jätte solkig i tyget, matt och schaskig... oäk. Men den braiga säljaren visade ett annat tyg som heter Polar Protection som var starkare glansigare och såg en miljon gånger fräshare ut. Så så fick det bli, 400 kr dyrare vart det. Ja jösses! Problemet var att det inte fanns så många färger att välja på då, kan ju inte ha blå detaljer till en flicka. Velade om färg i säkert 20 minuter så jag litade på Nicke, det fick bli denna :

Helsvart med små röda detaljer och de vita detaljerna är i skinn=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback