Tallrikshyllan

Jag köpte the tallrikshylla för säkert 2 år sedan på loppis för någon tia. Sedan var jag snabb och skrapade färg med värmepicka och målade flitigt. Jag var mycket ivrig minns jag. Sedan hände det något, hyllan åkte in i förrådet och blev där ståendes till nu nyligen. Så skulle vi (läs Nicke) upp den. Då hade vi inga expanderbara gipspluggar. Jag åkte och köpte det. Ja så skulle hyllan upp men då saknades det metallbläcken (eller vad det nu heter) så det gick inte att hänga upp den. Ja men då köpte jag det med. Så skulle hyllan upp. Ja då... blir det något allvarligt vajsing med gängerna i skruven.. men det löste sig så NU... Äntligen sitter den uppe i Tuvas rum. Inte en dag för sent=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback