Sov du lilla vide

Idag tog vi en långpromenad längs strandpromenaden. Tuva hade med sig sitt fiskespö och passade på att träna på att kasta nere där isen släppt. Men det var kallt och ruggigt idag och just nu ösregnar det ute. Men vi hann tända grillen en stund på vår baksida (för att värma oss) så har vi rensat rabatterna också, Tuva hjälpte mig att klippa ner det som behövdes och krattat upp löv i rabatterna från vintern.

Vi började dagen med att storhandla på Coop så nu är vi matmässigt redo för veckan men snälla när är det påskledigt egentligen???? Jag vill vara ledig...=/

En annan sak jag och Nicke såg filmen Cornelis igår, den var jätte bra- gripande som man kallar det. Jag rekomenderar den=)




Tigris


Hur var det nu..? Vems fiskespö var det egentligen?






Kommentarer
Jenny

Kameran är ju verkligen asbra!! Tack för senast. Jag kommer gärna förbi runt kl sex innan ridningen på onsdag och kollar på tuvas rum :)

2011-04-04 20:04:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback