I slutet av vecka 25

Jag var på det första MVC besöket i fredags sedan inskrivningen och ultraljudet. Allt gick väldigt bra alla värden var bra till och med järnvärdet. Bra! Jag blev upplyst om att den andra förlossningen brukar enligt statistik gå snabbare än den första. Grattis till mig själv. Men som hon sa på MVC, barn som föds i bilen eller på vägen in till förlossningen brukar vara helt komplikationsfria. Å andra sidan hävdade jag att jag inte behöver ojja mig att det kommer gå snabbt... vem vet det kanske tar jätte lång tid? Men nej det trodde hon inte- alls. Haha! Jag är iallfall inte ett dugg orolig=)

Den här veckan har jag haft mycket förvärkar och sammandragningar. Ibland undar jag om dennalilla tjej kommer att ligga snällt hela vägen ut till v 40?

Minimundus bärjsal ekologisk trikå, terrakotta
En fin och prisvärd bärsjal från Minimundus för 460 kr =) Perfekt när man ska rasta hunden i skogen=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback